سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت شیشه فولکس تیگوان

?

قیمت شیشه فولکس تیگوان

شیشه فولکس تیگوان?

از جمله لوازم ‌یدکی خودروها که بسیار آسیب‌پذیر بوده. در اثر بروز حوادث دچار خرابی می‌شودT شیشه آن می‌باشد. تولیدکنندگان و فروشگاه‌های بسیاری در سراسر کشور به فروش این قطعه مهم و حیاتی خودرو می‌پردازند. مجموعه ما به‌عنوان یکی از مراکز باسابقه و باتجربه در زمینه فروش انواع شیشه‌های خودرو، در نظر دارد که کلیه محصولات خود را در وب سایت شرکت به نمایش گذاشته و امکان عرضه و فروش شیشه فولکس تیگوان را به‌صورت آنلاین برای کلیه خریداران فراهم آورد.

درباره شیشه خودرو چه اطلاعاتی دارید؟

از مهم ترین بخش ها و قطعات خودرو که نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت راننده و سرنشینان داخل خودرو دارد، شیشه آن می باشد.

شیشه استاندارد

شیشه استاندارد خودرو علاوه‌بر حفظ ایمنی سرنشینان، آنان را در برابر سروصدا و آلودگی های صوتی، گرد و غبار، بارش برف و باران، اشعه UV خورشید، سرما، گرما، پرتاب وسایل و اشیا از محیط به داخل خودرو محفوظ می دارد. بنابراین انتخاب شیشه مناسب، استاندارد و باکیفیت برای خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین قبل‌از خرید و انتخاب شیشه خودروی خود به اینکه چه شرکتی این قطعه را تولید کرده. این که آیا در تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده کرده است. این که آیا این شرکت استانداردهای لازم را برای تولید آن به کار برده‌است یا خیر بایستی کاملا توجه فرمایید.

شیشه استاندارد خودرو باید کاملا صاف و یکدست بوده. هیچ‌گونه خراش، ضرب‌دیدگی، ناصافی و اعوجاج درآن وجود ندارد. در سال 1999 هنری فورد از تکنولوژی جدید در ساخت شیشه خودرو استفاده کرد. لمینت را به‌عنوان مواد اولیه ساخت شیشه اتومبیل به‌کار برد. از آن پس در ساخت این بخش از خودرو تغییرات شگرفی اتفاق افتاده و به مرور زمان بر کیفیت ساخت آن افزوده شد.

امروزه شیشه های بکار رفته در ساخت اتومبیل بسیار متنوع و ایمن شده اند و اکثر کارخانه های تولید کننده اتومبیل و انواع دیگر وسایل نقلیه، امکانات اضافه تری نیز به شیشه افزوده‌اندکه نتیجه آن تولید شیشه های المنت دار، دودی، نشکن، ضد گلوله و نانو می باشد. هر یک از این شیشه ها در دسته خاصی از خودروها به کار گرفته می شوند.

آشنایی مختصر با فولکس تیگوان

فولکس تیگوان توسط شرکت فولکس آلمان طراحی و به بازار عرضه شده‌است. طراحی زیبا و چشم‌نواز خودرو و البته امکانات رفاهی بالا که در آن تعبیه‌شده است. محبوبیت آن را دوچندان کرده‌است. ماشین نرم، روان و بسیار سبکی بوده و طراحی این ماشین آن را در دسته اتومبیل های شاسی‌بلند و اسپرت قرار داده است. به دلیل جادار بودن و امکانات رفاهی فراوان آن، برای مسافرت‌های طولانی بی‌نظیر است.

شرکت ماموت در ایران، این خودرو را وارد کشور کرده. در فروشگاه‌ ها و بنگاه‌ های فروش اتومبیل عرضه‌ کرده است. علاوه‌ بر طراحی بی‌نظیر و وجود چراغ‌های زیبای LED در ساخت این خودرو، مواد اولیه بسیار مرغوبی که در تولید آن به کاررفته، سبب شده‌است که طول عمر بالا و خرابی کمی داشته و رضایت خریداران را تا حد مطلوبی افزایش دهد.

ایمنی فولکس تیگوان

 موارد ایمنی که در این خودرو در نظر گرفته شده است، به شرح زیر می باشد:

  • سیستم هشدار دهنده به راننده، در حین حرکت خودرو، چنانچه در راننده احتمال خواب‌آلودگی و خستگی تشخیص داده شود. سیستم هشدار دهنده، راننده را مطلع می‌سازد.
  • نمایشگر باد لاستیک این نمایشگر که در صفحه کیلومتر اتومبیل تعبیه شده‌است. چنانچه باد لاستیک‌ها را کمتر و یا بیشتر از حد مجاز تشخیص دهد، هشدار لازم را به راننده اعلام می‌کند.
  • این خودرو از موسسه ایمن‌سازی خودروها در اروپا، پنج نشان دریافت کرده‌است. این نشان‌دهنده‌ ایمنی بالای آن و در نظر گرفتن امنیت اعضا و سرنشینان داخل خودرو می‌باشد.
  • شیشه فولکس تیگوان از بهترین کیفیت و استاندارد درساخت خود برخوردار بوده و ایمنی صددرصد سرنشینان خود را تضمین می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

?