سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت شیشه بی ام و سری 7

?

قیمت شیشه بی ام و سری 7

مشخصات-ماشین-بی-ام-و-سری-7?

امروزه ماشین بی ام و در انواع و مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است. که یکی از مدل های آن، بی ام و 740/750/730/ اتاق 7 می باشد. که به طور کلی بهای مجموعه بی ام و سری 7 می گویند. این ماشین دارای طراحی بسیار شیک و زیبا و آپشن های مدرن و پیشرفته می باشد.

همچنین می توان گفت بسیاری از افراد امروزه به دلیل آپشن های مدرن و جذاب این ماشین و طراحی بسیار زیبای شیشه هایش جذب آن می شوند و آن را خریداری می کنند.

یکی از مهم ترین نکاتی که تولید کنندگان در طراحی این ماشین در نظر می گیرند. این است که شیشه بی ام و سری 7 را به گونه ای طراحی کردند که افراد از نظر ایمنی بودن هیچ گونه نگرانی ندارند.

از طرف دیگر می توان گفت کسانی که این ماشین را خریداری می کنند. باید بدانند که برای نصب، تعمیر و تعویض شیشه ها هنگام شکسته شدن باید به مراکزی مراجعه کنند که دارای نصاب های حرفه ای و ماهر در زمینه انجام این کار می باشند.

شیشه جلو و بغل

تولید کنندگان شیشه جلو این ماشین را از جنس لمینت طراحی کرده اند. این شهیهش به صورت چند لایه می باشد. به همین دلیل می ‌توان گفت کیفیت و جنس این شیشه نشان دهنده میزان امنیت و ایمنی بودن آن است. علاوه بر این، شیشه های بغل این ماشین هم بر اساس بدنه درب ها و حالت آن ها ساخته و طراحی شده اند. برای جذابیت بیشتر دارای رنگ سبز یا دودی می باشند.

شیشه سانروف و عقب

شیشه سانروف این ماشین هم که تقریبا نصف سقف را فرا گرفته است. جذابیت بسیار زیادی دارد و افراد می توانند هنگام مسافرت با باز کردن این شیشه علاوه بر لذت بردن از سفر خود، از هوای طبیعت هم به خوبی استفاده کنند. علاوه بر این، شیشه عقب این ماشین به دلیل مجهز بودن به سیستم گرمکن و بخار گیر باعث جلوگیری از یخ زدن هنگام سرما می شود.

نحوه خرید شیشه بی ام و سری 7

همان طور که می دانیم انواع شیشه های ماشین بر اثر گذشت زمان و یا ضربه های ناگهانی، ممکن است دچار آسیب شوند. یا حتی شکسته شوند؛ به همین دلیل افراد باید آن ها را هر چه سریع تر تعویض و تعمیر کنند تا از دیگر آسیب های جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

امروزه نحوه خرید انواع شیشه بی ام و سری 7 به گونه ای است که افراد می توانند آن ها را به صورت حضوری از مراکز معتبر خریداری کنند. از طرف دیگر می توان گفت، امروزه روش خرید اینترنتی این شیشه ها نیز بسیار رایج شده است. افراد می توانند از طریق سایت های خوب و قابل اطمینان آن ها را به صورت اینترنتی سفارش دهند. از نصاب ها درخواست نصب آن ها را درب منزل داشته باشند.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی به عنوان یکی از بزرگ ترین عرضه کننده های انواع شیشه ماشین، خدمات بسیار زیادی را به مردم ارائه می دهد. از مهم ترین خدمات این مرکز می توان به نصاب های حرفه ای و ماهر، نصب، تعمیر و تعویض انواع شیشه های ماشین، نصب شیشه ها حتی در محل کار و یا منزل اشاره کرد.

به عنوان مثال می‌ توان گفت، این مرکز شیشه در زمینه نصب و تعویض شیشه بی ام و سری 7 خدمات بسیار زیادی را به افراد ارائه می دهد. افراد می توانند هنگام وجود شکستگی و یا هرگونه مشکل با مراجعه به این مرکز از خدمات آن ها بهره مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

?