سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت شیشه لکسوس

?

 قیمت شیشه لکسوس

برند لکسوس از شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا و جزو خودروهای لوکس این شرکت است. این شرکت از 10 شرکت برتر ژاپنی محسوب می‌شود. در حال حاضر لکسوس، بزرگترین تولیدکننده خودروهای سفارشی و خاص در ژاپن می باشد. دفتر مرکزی لکسوس در شهر ناگویا، آیچی ژاپن و دفاتر بین‌المللی و مراکز عملیاتی آن نیز در بلژیک، کالیفرنیا، بروکسل و تورانس قرار دارند. امروزه برند لکسوس، برندی شناخته شده و بین المللی است که خودرو های بسیار خاصی تولید می‌کند.

خرید-شیشه-لکسوس?

شیشه لکسوس

به طور کلی اتومبیل لکسوس، ارگونومی خاصی دارد. مدلهای لکسوس که از سال 2008 در ایران وارد شده عبارتند از : LS ، ES ، IS ، GS SC و RX . در سالهای اخیر، اتومبیل های لکسوس روی ویژگی‌های متمایز برای چراغ‌ها و شیشه‌های خاص بیشتر کار کرده است.

شیشه به صورت کلی طراحی و ظرافت خاصی دارد. هم‌چنین، تاثیر مستقیمی در ایمنی و آسایش راننده و سرنشینان دارد. مقاومت و جنس شیشه مخصوصا برای خودروهای لوکس بسیار اهمیت دارد. در صورت تمایل به خرید شیشه لکسوس، بهترین انتخاب برای شما شیشه عبدالهی با بیش از یک دهه سابقه درخشان و تجربه بالا در تعویض و خدمات شیشه می‌باشد.

با خرید از شیشه عبدالهی، خیالتان را از بابت کیفیت و مقاومت شیشه آسوده کنید. برای اطلاع از قیمت‌های انواع شیشه‌های لکسوس با ما تماس بگیرید.

شیشه لکسوس ES350

انواع شیشه برای ES350 در شیشه عبدالهی موجود است. شیشه‌های جلو، عقب و بغل در انواع طرح‌ و رنگ را از ما بخواهید. جهت اطلاع از قیمت‌ شیشه لکسوس تماس بگیرید.

  • انواع شیشه جلو ES350 موجود عبارتند از: دور مشکی دو رنگ، دور مشککی بالا کبود، دور مشکی بالا سرمه ای، سبز، طرح اصلی ی چینی و ….
  • انواع شیشه عقب ES350 موجود عبارتند از: دور مشکی، سبز، هیتر دار و …
  • انواع شیشه جلو ES350 سقف شیشه ای موجود عبارتند از: دور مشکی بالا سرمه ای.

شیشه لکسوس RX350

شیشه برای RX350 مجهز به مه شکن سفید برای افزایش امنیت سرنشینان مخصوصا سرنشینان جلو می باشد. انواع شیشه برای این مدل موجود است. انواع شیشه جلو (دور مشکی، رنگی و…)، انواع شیشه عقب با مدلهای مختلف و شیشه های جانبی یا بغل.

برای اطلاع از موجودی مدل مد نظر خود و دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.

شیشه لکسوس GX460

خودروهای لکسوس GX460 در ایران کمتر هستند ولی ما برای این سری اتومبیل ها هم انواع شیشه برای جلو و عقب را موجود داریم. شیشه عبدالهی علاوه بر فروش شیشه، خدمات تعویض و ترمیم نیز ارائه می‌دهد. تعویض شیشه بسیار مهم است و برای این کار باید به افراد متخصص مراجعه کنید. بالاترین کیفیت شیشه و خدمات شیشه را فقط از ما بخواهید.

شیشه لکسوس NX 200T

  • انواع شیشه جلو NX200T عبارتند از: هیتردار دورمشکی دورنگ بالا سرمه ای و هیتر دار سبز
  • انواع شیشه عقب NX200T عبارتند از: با نوار و بدون نوار و رنگهای سبز و دودی
  • انواع شیشه درب های جلو و عقب NX200T عبارتند از: با زیر شیشه و بدون زیر شیشه و رنگهای دودی ، سبز و…

قیمت شیشه لکسوس

برای دریافت قیمت شیشه لکسوس NX 200T ، قیمت شیشه لکسوس GX460 ،‌ قیمت شیشه لکسوس RX350 و قیمت شیشه لکسوس ES350 و همچنین هزینه تعویض و تعمیر انواع شیشه لکسوس با مرکز پخش شیشه اتومبیل عبدالهی در تماس باشید.

قیمت شیشه جلو لکسوس nx200

برای دریافت قیمت شیشه جلو لکسوس nx200 با ما در تماس باشید، با توجه به نوع این شیشه و انواع مدل‌های موجود در بازار قیمت این شیشه بسیار متنوع است، شیشه اتومبیل عبدالهی به شما تضمین بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را ارایه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

?