سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت شیشه لندکروز

?

 قیمت شیشه لندکروز

شیشه-لندکروز?

برای خرید شیشه اتومبیل‌های لوکس مانند لندکروز، لکسوس، پرادو و…، شیشه عبدالهی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان در خدمت شماست. تمامی شیشه ها در این مرکز کیفیت عالی دارند و خدمات تعویض و نصب هم بسیار دقیق انجام می‌شود.

شیشه عبدالهی مرکز فروش و خدمات انواع شیشه برای انواع خودروهای داخلی و خارجی می‌باشد و به دلیل ظرافت در عمل، محبوبیت یافته است.

برای اطلاع از قیمت های شیشه لندکروز همین حالا تماس بگیرید.

با خرید از شیشه عبدالهی آسوده خاطر باشید. جهت هرگونه سوال و درخواست قیمت با شماره های 02122524806 و 02177090652 تماس بگیرید.

شیشه جلو لندکروز

در ابتدا شیشه های جلو این خودرو، از شیشه های پنجره معمولی ساخته شده بودند، که یکی از نقاط ضعف اصلی این ماشین بود و در تصادفات مشکلات زیادی ایجاد می‌کرد. بنا براین تحولی در ساختار شیشه های جلو ایجاد کردند و اکنون از شیشه های چند لایه استفاده می‌کنند. در شیشه عبدالهی تعویض، ترمیم و فروش انواع شیشه جلو ، بغل و عقب خودرو انجام می‌شود.

شیشه جلو این ماشین در دو مدل 2005 تا 2007 و نیز 2008 الی 2013 سنسور باران ندارند. تقریبا تمامی طراحی ها هم به یک شکل صورت گرفته است. شیشه جلو این خودرو محبوب، معمولا ساده است و تنها یک پایه آینه دارد برای همین سنسور باران در آنها تعبیه نشده است. فقط مدل های متعددی سنسور باران دارند.

شیشه عقب لندکروز

شیشه عقب لندکروز نیز ساده و کاملا مقاوم است. شیشه عقب این خودرو برف پاک کن و هیتر دارد که سبب بهبود رانندگی در طول فصول سرد میشود. جهت اطلاع از انواع مدل های موجود و قیمت شیشه ها تماس حاصل فرمایید.

خودرو لندکروز

خودرو لندکروز جزو ماشین های گران قیمت محسوب می شود. نام کامل خودرو تویوتا لندکروز است که توسط شرکت ژاپنی تویوتا تولید می‌شود. از سری ماشین های شاسی بلند شرکت تویوتا می‌باشد. این خودرو مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک و دو دیفرانسیل است که مقاومت زیادی دارد و به همین سبب ماشین مناسبی برای آفرود می باشد.

لندکروزر (Land Cruiser) به معنای لفظی زمین نَوَرد می باشد که کاملا در ساخت این ماشین این مفهوم محقق شده است.

لندکروزر در حال حاضر در جایگاه دوم طولانی‌ترین سری تولید یک مدل خودرو در جهان قرار دارد. اولین جایگاه، برای شورولت سابربن است. این خودرو تا سال 2019 در بیش از 10 میلیون واحد در سراسر جهان به مرحله تولید رسیده است که رقم قابل توجهی است.

با توجه به ممنوعیت واردات خودروهای خارجی به کشور، متاسفانه هم اکنون کارکرده این خودرو قابل خرید است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

?