سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت شیشه بی ام و E60

قیمت شیشه بی ام و E60

یکی از معروف ترین مدل های شرکت خودرو سازی بی ام و خودروی بی ام و E60 می باشد. که در ایران نیز دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. فارغ از مدل هایی که شرکت بی ام و به بازار ارائه می دهد این شرکت دارای طرفداران به شدت پر و پا قرصی می باشد. از این نظر به هیچ عنوان نمی توان ایرادی را به این کمپانی وارد دانست. همین محبوبیت باعث شده است. تا لوازم یدکی این خودرو از جمله شیشه بی ام و E60 در کشورمان به راحتی هر چه تمام تر پیدا شود و قابل دسترس باشد.

بی ام و E60 دارای آپشن ها و یا ویژگی های بسیار خارق العاده ای می باشد. در کنار این موضوع می توان به قیمت بسیار مناسبی که این خودرو از آن برخوردار می باشد اشاره کرد. گفت که زیبایی، قدرت و همچنین قیمت مناسب در این خودروی بسیار زیبا خلاصه شده است. افراد می توانند با خرید این خودرو از تمامی این امکانات برخوردار شده و از رانندگی با این ماشین نهایت لذت را ببرند.

موتور E60

در ابتدا ویژگی های موتور بی ام و E60 می بایست ذکر گردد. موتور بی ام و E60 از حجم 2000 سی سی برخوردار می باشد. در کنار این موضوع باید به قدرت 156 اسب بخار آن هم اشاره کرد. گفت که اگر گشتاور 200 نیوتن بر متر را به این دو مورد اضافه کنیم. به صورت کامل می توان متوجه قدرت بسیار بالای موتور این ماشین محصول شرکت بی ام و شد.

همچنین گفتنی است که موتور این خودرو نیز در قسمت جلوی خودرو قرار دارد و بی ام و از قرار دادن موتور در قسمت عقب خودرو خودداری کرده است که اقدام بجا و قابل انتظاری می باشد.

در ارتباط با موتور این خودرو باید اضافه کرد کرد که 16 سوپاپ و همچنین 4 سیلندر از اجزای تشکیل دهنده بسیار مهم موتور بی ام و E60 می باشد. با توجه به موارد اضافه شده به سیستم موتور بی ام و E60 می توان به صورت کامل متوجه قدرت بسیار بالای موتور این ماشین از شرکت بی ام شد و گفت که بی ام و در این زمینه بسیار عالی عمل نموده است.

گیربکس

برخورداری از گیربکس اتوماتیک که در کشور ما طرفدار زیادی را دارا می باشد از جمله بهترین نکاتی است که این ماشین از آن برخوردار می باشد. شتاب صفر تا صد بی ام و E60، حدود 6/10 ثانیه می باشد و حداکثر سرعت آن 219 کیلومتر در ساعت می باشد که در نوع خود بسیار جالب بوده و برای یک خودرو با چنین موتوری کاملا مناسب بوده و به هیچ عنوان ایرادی بر آن وارد نیست.

مصرف سوخت

مورد دیگری که باید به آن اشاره شود میزان مصرف سوخت بی ام و E60 در کنار استاندارد آلایندگی آن است. میزان مصرف سوخت متوسط این محصول از شرکت بی ام و در حدود 2/8 لیتر در هر کیلومتر می باشد. که میزان خوبی است، همچنین گفتنی است که استاندار آلایندگی این محصول شرکت بی ام و یورو 4 می باشد که برای جلوگیری از ایجاد آلودگی سیستم مناسبی می باشد. نوع سوخت این خودرو نیز بنزین می باشد. از یک باک با حجمی در حدود 70 لیتر برخوردار است. انتقال نیرو در بی ام و E60 از طریق دیفرانسیل می باشد که در قسمت عقب ماشین قرار گرفته است.

وزن بی ام و E60 در حدود 1565 کیلوگرم می باشد و در کنار این موضوع از ابعاد بسیار دقیق و مناسبی نیز برخوردار می باشد. طول بی ام و E60 در حدود 4841 میلی متر و همچنین عرض آن 1846 و ارتفاق آن 1468 میلی متر می باشد. با توجه به شتاب و سرعتی که این ماشین دارا می باشد چنین وزن و ابعادی نیز بسیار مناسب بوده و ایراد خاصی در این زمینه وجود ندارد.

در یک جمع بندی کلی از ویژگی های بی ام و E60 می توان گفت که این خودرو شایسته تبدیل شدن به یکی از گزینه های جدی افراد برای خرید را دارا می باشد. با توجه به ویژگی ها و همچنین قیمت بسیار مناسب این ماشین می توان گفت که خرید آن توسط افراد به هیچ عنوان یک اقدام غیر منطقی نیست.

نحوه عرضه شیشه بی ام و E60

خرید شیشه بی ام و E60 از راه مختلفی امکان پذیر است. یکی از این راه های خرید شیشه جلو بی ام و E60 و یا خرید شیشه عقب بی ام و E60 از طریق وب سایت ها به صورت آنلاین می باشد. افراد می توانند انواع شیشه بی ام و E60 را از مجموعه بسیار معتبر شیشه اتومبیل عبدالهی خریداری نمایند. پس از خرید نیز در کم ترین زمان ممکن شاهد دریافت سفارش خود در محل اعلام شده باشند.

نحوه نصب شیشه بی ام و E60

پس از خرید شیشه بی ام و E60 افراد می توان به نمایندگی های معتبر و یا تعمیرگاه های مجاز مراجعه کرده و شاهد تعویض شیشه ماشین خود در کم ترین زمان ممکن پس از ثبت مشکل خود باشند. به بهترین شکل ممکن در این نمایندگی ها و یا تعمیرگاه ها  باشند و ماشین خود را مانند روز اول دریافت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.