سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت شیشه یاریس

?

 قیمت شیشه یاریس

شیشه-تویوتا-یاریس?

شیشه برای هر خودرویی از قطعات اصلی محسوب می شود و در صورت خرید جنس بی کیفیت ممکن است در برخورد با حادثه سبب آسیب سرنشینان شود. پس شیشه از مهم ترین قطعات یک اتومبیل می باشد.

شیشه های مدرن از شیشه های اولیه استحکام بیشتری دارند. شیشه های اولیه معمولی بودند و در صورت بروز اتفاق سریعا خرد می شدند اما شیشه های مدرن خرد نمیشوند و ترک بر میدارند.

این موضوع برای ایمنی خودرو ها بسیار مهم است. تویوتا معمولا در ماشین های خود از لایه ‌‌PVB استفاده می‌کند که در بین دو لایه قرار می‌گیرد. این لایه سبب حفظ جان سرنشینان، افزایش ایمنی و جلوگیری از ورود فرا بنفش به خودرو می شود.

این لایه مختص شیشه جلو است. پس ایمنی، استحکام و جنس شیشه بسیار مهم است. حتما در هنگام خرید از اصل بودن کالا و جنس کالا مطمئن شوید. با خرید شیشه اتومبیل یاریس از عبدالهی در این موضوع خیالتان را آسود کنید.

قیمت شیشه یاریس

قیمت شیشه مقادیر مختلفی دارد متناسب با جنس و کیفیت. برای اطلاع از قیمت شیشه جلو یاریس، قیمت شیشه عقب یاریس و قیمت شیشه بغل یاریس و جهت خرید شیشه با کیفیت و خدمات تعویض و نصب حرفه ای (حتی نصب درب منزل) با ما تماس بگیرید.

قیمت شیشه اتومبیل متناسب با نرخ ارز متغیر است برای همین بهتر است برای اطلاع از قیمت های روز استعلام بگیرید. با خرید از مراکز معتبر و با سابقه شیشه خیالتان را از کیفیت و جنس کار آسوده کنید.

قیمت شیشه جلو تویوتا یاریس

برای استعلام قیمت شیشه جلو تویوتا Yaris در مدل‌ها و کیفیت‌های مختلف با مرکز تماس شیشه اتومبیل عبدالهی در تماس باشید.

در جدول زیر قیمت شیشه جلو تویوتا Yaris در مدل‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد:

مدل شیشه قیمت شیشه
قیمت شیشه جلو مدل 2008 تماس بگیرید!
قیمت شیشه جلو مدل 2011 تماس بگیرید!
قیمت شیشه جلو مدل 2015 تماس بگیرید!
قیمت شیشه جلو مدل 2016 تماس بگیرید!

با توجه به شرایط بازار و عدم ثبات قیمت‌ها، برای دریافت قیمت شیشه جلو تویوتا یاریس با ما تماس بگیرید!

جهت هرگونه سوال و درخواست قیمت با شماره های 02122524806 و 02177090652 تماس بگیرید.

اتومبیل یاریس

خودرو یاریس متعلق به شرکت تویوتا ژاپنی است. شرکتی که از سال 1937 زمان راه‌اندازی اولین خط تولید خود کیفیت را همواره اولویت خود قرار داده است. یاریس از نمونه های موفق تویوتا است که یک خودرو بسیار جمع و جور می باشد و برای ماشین شهری بسیار مناسب است.

تویوتا، از پر فروش‌ترین برندها در جهان و بزرگترین خودروسازی ها در سطح ژاپن است. تویوتا صاحب برندهای دینا، لکسوس ، سایون، دایهاتسوو هینو موتورز می‌باشد.اولین خط تولید این کمپانی توسط کیشیرو تویودا و در کارخانه شرکت نساجی صنایع تویوتا، راه‌اندازی شد.

از سال 1999 رسما محصول یاریس وارد سبد محصولات این کمپانی شد.

شرکت ایرتویا نماینده رسمی شرکت تویوتا در ایران است. نسل دوم یاریس در مدل‌های 2008 تا 2011 توسط این شرکت به بازار ایران ورود کرد. تاکنون چهار نسل مختلف برای این ماشین محبوب تولید و وارد بازارهای بین المللی شده است و به صورت کلی در جهان نسل دوم آن طرفدار بیشتری داشته است.

یاریس در نمونه هاچ‌بک راهی بازار ایران شده بود و نمونه صندوق‌دار آن جدید تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

?